Showroom

Lyt med​

  1. Andersen Automobiler 0:17
  2. Nyt Syn Aalborg - Bro Bro Brille 0:21
  3. Brøndum Autoservice - Kvalitet og Grundighed 0:22
  4. Fahrendorff Optik - En go forklaring 0:17
  5. Andersens Hunde og Kattepension - Book tid 0:14
  6. Mariendal Hospitalet 0:32
  7. BilXtra Krudtkongen 0:21
  8. Taulov Fyrværkeriudsalg 0:18
  9. Home Esbjerg & Bramming - Hurtig Boligsalg 0:16
  10. Assens Handelstandforening - Jul i Assens 0:22
  11. Varde Handel - Nissernes By 0:26

Hvordan ser lyden ud?

Lyd skaber billeder i hovedet på den, der hører lyden.

Lyden af vinden, der suser, skaber en særlig stemning på et splitsekund.
Det samme gør barnegråd, jubelråbene ved en scoring på et stort stadion eller gulvbrædder, der knirker.

Lyd er den billigste måde at placere dig, dit firma og dine produkter i bilen, i toget, i hjemmet, i storbyen, på landet, i junglen, i Kina, på månen…

Kreativ lydkvalitet

Måske sker der noget overraskende. Måske noget sjovt. Måske noget opsigtsvækkende – for ikke at forsvinde i mængden.

Det betaler sig at bruge tid og kræfter på at udvikle en kreativ idé. Det gælder for eksempel – og ikke mindst – når lyden skal bære hele budskabet, som for eksempel i en radioreklame.

  1. Askepot og Valentino - Konfirmationskjole 0:18
  2. Esbjerg Gymnasium Åbent Hus 0:23
  3. Campus Vejle - EUD EUX 0:25
  4. Campus Vejle - HG HF 0:25
  5. Campus Vejle - Åbent Hus 0:25
  6. Kamik - Købmand 0:21
  7. Byens Ure og Smykker Hjørring 0:20
  8. Den Gamle Slotskro 0:17
  9. Når man er træt af radioreklamer 0:51
  10. Det behøver ikke være så svært 0:27
  11. Så ganen frydes 0:37
  1. Vægtstop 0:37
  2. Hvem kan sin tyske grammatik? 0:31
  3. Hvad piger ønsker sig til jul 0:30
  4. Jamen er det ikke 0:42
  5. Kvinder og buler i biler 0:38
  6. Natbussen 0:26
  7. Vejrudsigten 0:33
  8. Trælse jobs 0:30
  9. Det lugter af ost 0:37
  10. Der er forskel på lyden 0:34
  11. Gør det selv næsten 0:23

Den tekniske lydkvalitet

Det handler naturligvis om, at lyden er fri for støj. At frekvens-områder, balancen mellem baggrundslyde, musik og speak er optimal og så videre og så videre.

Agerbæk Reklamelyd er fagfolk med mere end 37 års erfaring i at skrue lyd sammen, så alt passer. Og vores faglige stolthed forbyder os at levere andet end kvalitet.

Budskabernes kvalitet

Når vi skal formidle budskaber i et lydmedie, gælder det om at udforme dem, så de passer til den situation, de kommer til at optræde i.

Mange radioreklamer bliver hørt i bilradioen. Det har vi udnyttet i en reklame for Billund Airport. Budskabet handler om en ny vej, der gør det lettere at komme fra Vejle til Billund.

  1. Drømme 0:20
  2. Hvidevarer der spiller 0:32
  3. Amerikansk bilsælger 0:33
  4. En anderledes jobannonce 0:34
  5. En hård nyser 0:43
  6. Selv Secret Service kan tage fejl 0:36
  7. Så ganen frydes 0:37
  8. Med far på sidelinjen 0:31
  9. 60 procent 0:29
  10. Alt ender med VW 0:30
  11. Dalefejl 0:26
  12. Den lille røde knaldhætte 0:32